niedziela, 4 listopada 2007

Ile jest warte dobre imię CitiBanku?

Około 15 (piętnastu) złotych. 15 zł wystarcza, by na drugą szalę Citi Handlowy rzucił swoją reputację.
Sprawa miała miejsce ze trzy lata temu, ale nadal to pamiętam. Agentka z Citka sprzedała mi kartę kredytową, okłamując mnie przy tym co do opłat i oprocentowania. Kiedy w pierwszym miesiącu bank naliczył mi odsetki, próbowałem wyjaśnić sprawę, a równocześnie poinformowałem bank, że jego pracownica sprzedaje karty kredytowe świadomie udzielając przy tym klientom fałszywych informacji. Bank jednak mojej reklamacji nie uwzględnił. Odsetki rzecz święta, nawet jesli zostały wyłudzone dzięki oszustwu.
15 złotych - niby niewielka suma i nie ma o co kruszyć kopii... Ale chodzi o samą zasadę. Nie pozwolę się oszukiwać nawet na taką kwotę. A z drugiej strony dla Citi Handlowego suma wystarczająco duża, by sprzedać za nią swoje dobre imię. A niektórzy mówią, że reputacja jest bezcenna... Ale widać nie w Citku.
Z karty oczywiście natychmiast zrezygnowałem i od tej pory odradzam znajomym korzystanie z usług tego banku. A jeśli już musicie, to patrzcie im na te ich złodziejskie łapki, do których będą się przyklejać wasze pieniądze.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Citi bank tak działa, nie jesteś wyjątkiem. Nie chce mi się pisać wszystkiego ale mnie kartę kredytową wciśnięto w następujących krokach:
-nie chcę - "ale wniosek ja złożę, proszę, ja mam prowizję od wniosku, pan nie musi nic odbierać"
-telefon - "imię matki" " nie powiem" " nie dostanie pan karty" " i bardzo dobrze"
myślałem że już spokój. Nie ma tak lekko. Karta przyszła pocztą. wrzuciłem do szuflady i zapomniałem... po 7 miesiącach telefon:
-"jak pan nie użyje karty to będzie kara za prowadzenie rachunku bez używania"
"jakim prawem??" "podpisał pan wniosek o wydanie karty.."
no to dla świętego spokoju karty użyłem. Resztę znacie - odsetki zupełnie niezgodne z tym co mówił ten oszust z Citi, regulamin zmienny lichwiarsko co pół roku i rok walki żeby się tego g... pozbyć. Omijajcie Citi dużym łukiem. Oszuści i złodzieje.
eet